Opening seizoen

Beste leden en ouders/verzorgers,
De vakanties zitten er weer op, de scholen gaan weer beginnen en het nieuwe scoutingseizoen staat weer voor de deur. Een nieuw seizoen betekent ook weer een spectaculair openingsprogramma.

Dit jaar wordt het seizoen in Riethoven geopend en wel op:

DATUM : ZATERDAG 30 augustus 2014
VAN / TOT : 13.30 UUR tot 17.00 uur
WAAR: KIOSK TE RIETHOVEN

Na de officiële opening gaan we leuke spelletjes spelen.
Tevens is het die dag ook een DOE-MEE-DAG, je mag dus ook vriendjes en vriendinnetjes meenemen. Een leuke gelegenheid voor hen om een kijkje te nemen bij Scouting Riethoven/Westerhoven.

Net na de zomervakantie vindt traditiegetrouw het overvliegen plaats.
Dit zal die dag om 16:00 uur van start gaan. Bij deze officiële en gezamenlijke activiteit ‘vliegen’ de kinderen die oud genoeg zijn over naar de volgende speltak.
Via een kabelbaan “vliegen” de kinderen naar de nieuwe speltak, waar ze worden opgevangen door hun nieuwe leiding en jeugdleden. Alle ouders, opa’s, oma’s, broertjes, zusjes zijn van harte welkom om de kinderen aan te moedigen.

De verwachting is dat het programma rond 17.00 uur ten einde is en dat de scoutingseizoen 2014 – 2015 dan officieel van start gegaan is.

Openings-barbecue
Voor staf, bestuur, Pivo’s, oudstam en hun partners zal er aansluitend een barbecue zijn op de blokhut. De kosten zijn € 10,- p.p. (inclusief drank).
We stellen het zeer op prijs (ivm met de inkopen van de barbecue), als je even bij
Laura laat weten als je komt barbecuen.
Je kunt je opgeven tot woensdag 27 augustus.

Tot zaterdag 30 augustus in Riethoven!

Vrijdag 5 september om 21:00 uur is de eerste bijeenkomst voor de oudstam op de blokhut!
We zullen dan de programma’s en datums verdelen!
Regel: Eerste vrijdag van de maand is het oudstam!

Met vriendelijke groeten,

Het comité opening seizoen 2014 – 2015