Kerstboomverbranding 8 januari 2022

Scouting Rythovius brengt gezelligheid aan het begin van het jaar!

Traditiegetrouw organiseert Scouting Rythovius ieder jaar begin januari een kerstboomverbranding. Een mooie traditie die we vorig jaar vanwege corona noodgedwongen moesten overslaan. Maar de 39e editie gaat door! Maar wel in één aangepaste versie. En dat vinden we heel fijn want zo kunnen we tijdens ons 60-jarig jubileum de vereniging toch presenteren als een actieve, enthousiaste en gezellige scoutinggroep.

De voorbereidingen zijn dan ook al in volle gang en onze leden staan weer te popelen om zaterdag 8 januari de bomen op te halen in Riethoven en Westerhoven. Vanaf 9:30 u kunt u onze leden verwachten. Voor iedere kerstboom krijgt u een lotje voor onze loterij. Het is ook mogelijk extra loten te kopen zodat u meer kans maakt op mooie prijzen maar hiermee ook onze groeiende vereniging steunt. Om het contact moment aan de deur zo kort mogelijk te maken kunt u heel makkelijk en snel betalen via een QR-betaalcode. Maar u mag ook altijd contant betalen. Dus leg uw kerstboom zaterdag 8 januari al vast aan de straat!

Alle kerstbomen worden verzamelt op het terrein bij onze blokhut D’n Duvelshoek in Riethoven. Vanaf 15:30u kunt u via een live-stream vanuit uw eigen huis de verbranding bijwonen en op deze manier meekijken hoe in onze kampvuurcirkel vele kerstbomen in vlammen op gaan. Om 16:00 vindt de trekking van de loterij plaats. De link voor de live-stream wordt die dag gedeeld via onze website, facebook en instagram.

Tot slot willen wij onze sponsoren hartelijk danken want dankzij hun steun kunnen wij deze traditie in stand houden.

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Scouting Rythovius