Kerstboomverbranding 2018

Op zaterdag 6 januari 2018 organiseert scouting Rythovius uit Riethoven en Westerhoven de 36ste kestboomverbranding. Met de opbrengst van deze kerstboomverbranding wordt het zomerkamp mede mogelijk gemaakt. Zaterdagochtend staan de scoutingleden paraat om huis aan huis in Riethoven en Westerhoven de kerstbomen op te halen. Elk gezin dat een of meerdere bomen inlevert, krijgt hiervoor één lot. Dit lot geeft kans op een van de vele mooie prijzen die in de loterij te winnen zijn. Om de winkans te vergroten kunnen er meerdere loten worden bijgekocht.

Hoofdprijs:        4 Personen ski of snowboard arrangement met diner           Montana Snowcenter

1e prijs:              Brunch arrangement voor 10 personen                            Bij de Neut

2e prijs:              Makita boormachine                                                             Loomans

3e prijs:              Honden cursus                                                                       Quna

En natuurlijk nog vele andere prijzen!

De trekking zal 6 januari om 19:30 op de Blokhut van Scouting Rythovius aan de Molenstraat 37 in Riethoven gehouden worden.

De uitslag zal vanaf 10 januari 2018 te zien zijn op www.scoutingriethoven.nl

Sponsoren bedankt!

Bouffantes Finance & Communicatie, Restaurant Proef me nu, Aqualon, Paul Wijnen, Kempenservice, Floor’s groenten en fruit, Montana Snowcenter, Bierpunt Maaseik, van Doorn Hoveniers, Rofra, Restaurant Vandeijck, Het Wapen van Westerhoven, de Hofmakers, Autobedrijf Huub Smolders, Rogubein, Eurocircuits, Zjoepie, Loomans, Jumbo Jan Daris, Amélie Living, kapsalon Willianne, Verkeersschool Hurkmans, Tegelprint Shop, Van Buul fashion, Beukers Autoschade, Botterham Bikes, Kempervennen, Hondenschool Quna, Jan Hebing, Electro Theuws, van der Putten ongedierte bestrijding.

1 antwoord

Meepraten?