Stem op scouting riethoven voor de rabobank club campagne!

Beste leden en ouders,

Zoals al eerder gemaild, doet de Scouting Rythovius uit Riethoven/Westerhoven dit jaar weer mee aan de Rabobank Clubkas Campagne. Tijdens deze campagne mogen leden van Rabobank De Kempen hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen, des te hoger de financiële bijdrage voor de club.

Ieder jaar wordt bepaald hoeveel geld er voor de Clubkas Campagne beschikbaar wordt gesteld. In 2015 is dit een bedrag van € 200.000,-. Nadat alle stemmen uitgebracht zijn, wordt het totaalbedrag gedeeld door het totaal aantal uitgebrachte stemmen en wordt duidelijk wat de waarde per uitgebrachte stem is.

De stemperiode is van donderdag 16 april tot en met donderdag 30 april 2015.

Dat is dus vanaf morgen!

Blijf dus niet naar deze mail staren, maar informeer je ouders en zorg dat ze morgen inloggen bij de RABO om te stemmen op onze club.Vraag ook meteen de buurvrouw, opa en oma en je ooms en tantes of ze op de Scouting van Riethoven/Westerhoven willen stemmen (stuur bijvoorbeeld deze mail door of app ze even). Alvast bedankt!

Meepraten?
Draag gerust bij!