ATB toch 2015

Bijna 400 sportievelingen  hebben we op zondag 1 maart mogen verwelkomen op de Volmolen waar we alweer voor de 10de keer de scouting Rythovius ATB tocht georganiseerd hadden.

Ondanks de voorspellingen viel het weer, op een flinke wind af en toe na, gelukkig mee en konden de rijders onder het genot van de voorjaarszon genieten van de uitgepijlde tocht, er kon gekozen worden voor drie afstanden, 25, 45 of voor de echte doorzetters 65 kilometers.
11052537_801521519941427_9215777726495614148_n

Op de helft konden de meeste deelnemers genieten van een welverdiend hapje en drankje om vervolgens de laatste kilometers door onze mooie bossen verder te fietsen.

Bij aankomst op de Volmolen werd iedereen verwelkomt met een Nippertje (hét huislikeurtje van de Volmolen) alwaar er na het verzorgen van de fietsen ook de interne mens verzorgt kon worden.

Tevreden kijken wij als organisatie terug op deze geslaagde tocht en hopen wij jullie volgend jaar weer te mogen begroeten.

Uiteraard hadden wij deze tocht niet kunnen organiseren door de inzet van de vele vrijwilligers alsmede onze sponsoren, hun willen wel dan ook zeker bedanken !!!

Namens de organisatie willen wij bedanken: alle deelnemers, alle vrijwilligers en al onze sponsoren.

Hopelijk tot volgend jaar voor de elfde keer.

Met vriendelijke groeten,

scouting Rythovius

P.S. tijdens de tocht zijn er diverse foto’s gemaakt, op de site www.mikejanssenfotografie.nl kunnen deze bekeken worden